2010. július 9.

Egy hatalmas nagy bocsánatkérés...

Sziasztik!

Bevallom az utóbbi időben nagyon elhanyagoltalak benneteket. Tudom a nyár nem lenne a legjobb kifogás, de én szegény nyárra fogom. Ugyan is nincs olyan sok időm mióta beköszöntött a nyár...
Már egyből első héten nyaralni mentünk, majd egy-két nap segitség itthon, utánna meg osztálytárs jött hozzám, és én is mentem hozzájuk... Szóval eltelt egy hónap és én nem tudtam frisset hozni nektek...

Viszont még a héten legalább az ízelitőt megkapjátok és a jövőhét folyamán meg majd jön a feji is... mármint remélhetőleg...

Ajánlom addig is figyelmetekben nővérem minyuu blogját ahol én vagyok a béta, és a blog iszonyatosan jó...

Kérlek komizzatok nálla, és igérem nem fog a történet csalódást okozni nektek...

Puszi, és köszönöm a türelmeteket

Lexi


U.I.: Ja és tettem fel egy új kinézetet is a régi hejett... Asszem ez már a harmadik... Remélem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése