2010. május 20.

Ízelitő a 3.fejiből

Szijasztok.

Bevallom az utóbbi egy hétben nem nagyon hallottatok rólam. Ennek esküszöm megvan az oka. A héten vizsgáztam 2 tantárgyból is, és az előző időkbe arra készültem ezerrel. Viszont a jó hír, hogy újra élek és virulok, egészen június első feléig. Utána eltűnök egy kis időre ( újabb vizsga tanulás miatt, ami szóbeli lesz ), de utána újra hozom a fejiket a nyár folyamán rendszeresen.

Na, de nem nagyon húzom tovább az időt itt a várva várt előzetes.

"...A szívem úgy vert a mellkasomban, mintha bármelyik pillanatban kiugrana a helyéről. A lélegzetem, is kihagyott néha. Tekintete az enyémbe fúródott, és nem bírtam nem rá koncentrálni. Arra a gyönyörű aranybarna íriszére. Ahogy hideg kezével gyengéden fogta az államat. Mint valami természetfeletti lény. A külvilágot kizártunk a beszélgetésünkből. Csak Ő és én. Én és Ő.

- Régóta el akartam, már neked mondani. Szerintem most jött le az ideje. - egy kicsit habozott, majd kijelentette. - ..."

U.I.: Emberek, ne öljetek meg. Tudom, hogy ez egy kicsit kegyetlenre sikerült ( ugyanúgy mint az előző feji vége ), de nem az én hibám azt a részt csakis Lyna választotta. Őt kell érte meglincselni nem engem.

Puszi

Lexi

4 megjegyzés:

  1. Na kössz^^
    Tényleg engem fognak kinyírni....
    De skacok, ezt nem lehetett kihagyni!!!!xD
    Higyjétek el... majd megértitek:P pusz

    VálaszTörlés
  2. Hát igen téged, válald a tetteidnek a következményeit, vagy ne csinálj ilyeneket xD
    tudom ez most gonozs volt xD
    *egy álnok kis sunyi mosoly*

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Ez igazságtalanság! Miért nem árulod el? xD Annyira kíváncsivá tettél. Bár van egy sejtésem, mit fog neki mondani. :)
    Alig várom a folytatást! Csak így tovább!
    Pussz: Kyra

    VálaszTörlés
  4. Hát tudom. Szeretek szemétkedni egy kicsit.
    Próbálok sietni a folytatással annyira amennyire tudom.

    VálaszTörlés